سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
رایَت نبی
نویسنده : روح الله عماد
تاریخ : یکشنبه 91 شهریور 26
زمان : ساعت 7:33 عصر

رایت نبی

روی گل محمدی از اشک، تر شده ست

با ما مصیبتی ست که عالم خبر شده ست


با ما مصیبتی ست که ورد زبان شده

با ما مصیبتی ست که خون جگر شده ست


دشمن به فتنه سنگر تصویر را گرفت

لشکر نبرده ایم و نبردی دگر شده است


آن سوی خنده ها، همه دندان گرگ بود

اینک زبانشان به دهان ، نیشتر شده ست


از هیچ زاده اند و پی هیچ، زیسته

شیطان ، براین جماعت  ابتر،  پدر شده است


نمرود تیر بسته به زیبایی خدا

زیبایی خدا ، به خدا بیشتر شده است


عالم، هنوز در صلوات است  و همچنان

این رایت نبی ست که بر بام، بَر شده است


میلاد عرفان پور



اَللهّم العَن اوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمّد و ال مُحَمّد وَ اخـرَ تابِعٍ لَهُ علی ذلک

یاعلی 

 




| نظر


وا محمداه
نویسنده : روح الله عماد
تاریخ : پنج شنبه 91 شهریور 23
زمان : ساعت 11:23 عصر

 

یُرِیدُونَ أَن یُطْفِؤُواْ نُورَ اللّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللّهُ إِلاَّ أَن یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

می‏خواهند نور خدا را با سخنان خویش خاموش کنند ولى خداوند نمیگذارد تا نور خود را کامل کند هر چند کافران را خوش نیاید    

آجَرَکَ اللّه یا بقیه اللّه

وا محمدا

با کتاب ایات شیطانی اغاز شد، ادامه پیدا کرد تا کاریکاتور های موهن دانمارکی در سال 2005 و ... و دو سال پیش که کشیش دیوانه امریکایی اعلام کرد بنای قران سوزی دارد.

اما چند عذر خواهی به رسول الله بدهکاریم. از ان بابت که به اعلام برائت دوم خرداد از اجرای حکم امام(ره) در خصوص سلمان رشدی، سکوت کردیم. از همان روز، اولین توهین به پیامبر اسلام(ص) بعد از گستاخی های سلمان رشدی اغاز شد.و باز هم ما انطور که باید اعلام موضع نکردیم و به یک تظاهرات از سر واکنی بعد از نماز جمعه اکتفا کردیم. برای کشوری که خود را پرچمدار بیداری اسلامی میداند این خواب الودگی قابل توجیه نیست ولی به حمد الله اتش این خشم مقدس در حال گستردگی است.

روی دیگر این سکه،انتقام تاریخی غرب از حقارتی ست که این روزها از اموزه های رسول الله دامن گیرشان شدست.

خشم مسلمانان

 یاعلی

 




| نظر


دهک اول
نویسنده : روح الله عماد
تاریخ : چهارشنبه 91 شهریور 22
زمان : ساعت 8:3 صبح

 

جمهوری اسلامی

پیش از این بارها گفته ایم،تکرار مکررات میشود. اما چه کنیم که هر چند وقت یکبار بیان ان واجب میگردد. تکرار این مکررات برای کسانیکه خواب های اشفته دیده اند لازم است.

سال 57 بود و انقلابی غیر قابل تصور. تمام معادلات جهانی برهم خورد. غرب به فکر کشف حجاب و تغییر دین بود ولی حکومت دینی برقرار شد. به دنبال حذف رو حانیت بود ولی رهبری دینی عهده دار امور شد. به دنبال مستعمره کردن ایران و تسلط بر خاورمیانه بود ولی شعار استقلال ازادی و جمهوری اسلامی طنین انداز شد و .......

دست ایران خالی بود. نه بودجه،نه ارتش منسجم،نه زیر ساخت های مستحکم و نه بسیاری از امور ابتدایی. با تمام این فقدانها جنگی به پا شد که تمام ان نیم بند هارا هم باد هوا کرد. ولی یک پتانسیل پابرجا بود و ان هم دهک اول جامعه که قشر وسیعی را شامل میشد. خب وقتی با وجود تمام این فقدان ها ملتی بتواند در برابر تمام عالم ایستادگی کند،قطعا وزن و عیارش فرق میکند.اینجاست که خطر بیشتر میشود. زیرا سطح محاسباتی دشمن هم بالا میرود. این وضعیت ادامه پیدا کرد تا ملت های خفته عرب به پا خواستند. هر فردی که اندکی شعور سیاسی داشته باشد متوجه میشود که خواستگاه ضدیت ملت عرب با حاکمان خود و شیطان بزرگ ، جمهوری اسلامی ایران است(اتفاقی که رهبری از سرایت ان به قلب اروپا و امریکا هم خبر دادند).

بنابراین طبق یک فرمول ساده عقلی بایستی سطح جدیدی از فشارها و توطئه ها بر ملت ایران تحمیل گردد.

 بهترین مسئله فروپاشی از درون و ناراضی سازی عمومی است. و بهترین ابزار، ((اقتصاد))

اما این وسط یک مسئله بدون جواب است. ان هم خواب الودگی مفرط اندکی از مسئولین(اجرایی، قانون گذار و قضایی).

این اندک مسئولین بدانند،مردم ایران همان مردمی هستند که شیطان بزرگ نتوانست سرشان کلاه بگذارد پس قطعا اینان نیز نخواهندتوانست و انچه این وسط باقی خواهد ماند ثبت این خیانت ها در تاریخ است. همان تاریخی که در کنار ثبت خدمات مسئولین قبلی،خیانت ها را فراموش نکرده است. و یقین داشته باشند

 وعده تخلف نا پذیر الهی است که:

((نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلم الوارثین))

و مستضعفین همان دهک اولی هستند که از ابتدای انفلاب پشت ولی فقیه بوده اند و بیشتر از همیشه متوجه هستند که گفتمان پر بار مقاومت در شرف نتیجه بخشی است.اسرائیلی که روزگاری شعار از نیل تا فرات سر میداد، امروزه مشغول دیوار کشی اطراف سرزمین های اشغالی با هدف حفظ موجودیت اندک خود است. امریکایی که طرح افعی* برای جمهوری اسلامی در نظر داشت امروز با بحران مشروعیت روبروست و کشورهایی که در زمان جنگ با اشاره استکبار از فروش سیم خاردار به جمهوری اسلامی ممانعت میکردند امروز سر و دست میشکنند تا برای اجلاس عدم تعهد حاضر باشند. امروزه ملت عرب، رژیم اشغالگر قدس را به مثابه فرعون و سید علی حسینی خامنه ای را به منزله موسی (ع) قلمداد میکنند و منتظر عصای موسوی فرماندهی کل قوا هستند تا دریای استکبار را بشکافد و طرحی نو در عالم اندازد.

امروزه ارمان ظلم ستیزی جمهوری اسلامی در خیابان وال استریت نمایان شدست.

امروزه سربازان تا دندان مسلح اسرائیلی از سنگ های کودکان فلسطینی واهمه دارند.

امروزه صحبت های ترجمه شده رهبر ما در خصوص هر ملتی در کمتر از نیم ساعت بین جوانان ان کشور منتشر میشود.

امروزه کار به جایی رسیدست که در مذاکرات هسته ای ، پوشش خانم اشتون بحث برانگیز است.

امروزه مجری بی بی سی خود را تنها بی حجاب متروی لندن معرفی میکند.

امروزه بیشترین سهم صادرات خارجی کشور را بحث ارمانهای انقلاب و تفکرات رهبری به خود اختصاص داده است که به منزله دور زدن بزرگترین و قدیمی ترین تحریم بین المللی است.

و در نتیجه:

امروزه دهک اول مختص ایران نیست،بلکه یک معیار جدید جهانی پیدا کرده است.

در پایان باز هم توصیه میکنیم، معاندین از خواب غفلت بیدار شوند،

اما این بار روی صحبتمان با اندکی از مسئولین است.


یاعلی

 

*مار افعی برای شکار،حلقه های زیادی به دور طعمه خود میزند تا جاییکه راه فرار نداشته باشد انگاه با یک فشار کوچک او را ازپای در می اورد. طرح امریکا از این قرار بود که با ایجاد پایگاه های نظامی در کشور های همسایه ایران و تسخیر عراق و افغانستان با کوچکترین حرکتی ایران را حذف کند که نتیجه عراق و افغانستان باطلاق و کشورهای همسایه، بیداری اسلامی شد

 




| نظر


کربلای مدینه
نویسنده : روح الله عماد
تاریخ : سه شنبه 91 شهریور 21
زمان : ساعت 2:40 عصر

 

بنال ای دل که در نای زمان فریاد را کشتند

بهین اموزگار مکتب ارشاد را کشتند

اساتید جهان باید به سوگ علم بنشینند

که در دانشگه هستی، بزرگ استاد را کشتند

امام صادق(ع)

سرمایه امروز بقیع، اشک است و اشک.مدینه،جهان را از شیون اکنون خود پر کرده است. امروز بقیع در لباس سوگ،چکیده اشک های غربت شیعیان است و دانش،بحار الانوار اشکی است که به تمامی برگ های زرین احادیث،تسلیت میگوید.

یا اَبا عَبْدِ اللّهِ یا جَعْفَرَ بْنَ مُحَمَّدٍ اَیُّهَا الصّادِقُ یَا بْنَ رَسُولِ اللّهِ

یا حُجَّةَ اللّهِ عَلى خَلْقِهِ یا سَیِّدَنا وَمَوْلینا اِنّا تَوَجَّهْنا وَاسْتَشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا بِکَ اِلَى اللّهِ وَقَدَّمْناکَ بَیْنَ یَدَىْ حاجاتِنا

یا وَجیهاً عِنْدَ اللّهِ اِشْفَعْ لَنا عِنْدَ اللّهِ

آجَرَکَ اللّه یا بقیه اللّه فی مصیبت جَدِّک

یاعلی

 

 




| نظر


حس هفتم
نویسنده : روح الله عماد
تاریخ : شنبه 91 شهریور 18
زمان : ساعت 1:13 صبح

 

انتخابات

یادش بخیر، نوروز 91 اقای مجری برای کلاه قرمزی و بقیه عروسک ها و مخاطبین حواس پنچگانه را نام میبرد و تشریح میکرد. حس ششم هم که احتیاج به بیان نداشت ، اما امسال باید یک اصلاحیه بزنه برای روشن تر شدن وضع سال 92. اینکه (((عده ای))) از افراد یا از روی ناچاری یا از روی بیکاری یا از روی طمع و یا.... حس هفتمی تمام اعضا و جوارحشان را در بر میگیرد که ممکن است کار دستشان دهد. بله درست متوجه شدید ((حس تکلیف))

احساسی که فکر میکنند شایسته انتخاب شدن هستند . امیدواریم اقایانی که قصد ورود دارند به طور کامل جوانب امور را سنجیده ، تا خدای ناکرده دنیا و اخرت خود را از دست ندهند و فراموش نکنند گاهی اوقات باید این حس را به مثابه ((توهم)) تلقی نمود.

ما هم قصد نداریم ملاک را ولایت مداری صرف و از اینجور حرف ها قرار دهیم زیرا بعید میدانیم بعد از حماسه 9 دی  کسی پیدا شود که برای خود جایگاهی بدون التزام به ولایت فقیه دیده باشد و وقوف کامل داریم که قطعا از رهبری دم میزنید( مثل این اقای بازرسی که در هفته جاری تا میتوانست برای اثبات خود از رهبری هزینه کرد)

بنابراین معیار و ملاک انتخاب اصلح کمی پیچیده تر شدست و نقابهای زیبا و زیادی بر چهره ها زده میشود و ماهم خوب میدانیم دشمن همیشه تمام مهره هایش را در یک نبرد به صحنه نمیاورد و اکنون نیز یکی از نقابهای قیمتی       (( نقاب اصولگرایی)) است.

به بهانه اطلاعیه شماره 1 ستاد انتخابات وزارت کشور

 

 

یاعلی

 




| نظر



Design By : Ashoora.ir