سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
حس هفتم
نویسنده : روح الله عماد
تاریخ : شنبه 91 شهریور 18
زمان : ساعت 1:13 صبح

 

انتخابات

یادش بخیر، نوروز 91 اقای مجری برای کلاه قرمزی و بقیه عروسک ها و مخاطبین حواس پنچگانه را نام میبرد و تشریح میکرد. حس ششم هم که احتیاج به بیان نداشت ، اما امسال باید یک اصلاحیه بزنه برای روشن تر شدن وضع سال 92. اینکه (((عده ای))) از افراد یا از روی ناچاری یا از روی بیکاری یا از روی طمع و یا.... حس هفتمی تمام اعضا و جوارحشان را در بر میگیرد که ممکن است کار دستشان دهد. بله درست متوجه شدید ((حس تکلیف))

احساسی که فکر میکنند شایسته انتخاب شدن هستند . امیدواریم اقایانی که قصد ورود دارند به طور کامل جوانب امور را سنجیده ، تا خدای ناکرده دنیا و اخرت خود را از دست ندهند و فراموش نکنند گاهی اوقات باید این حس را به مثابه ((توهم)) تلقی نمود.

ما هم قصد نداریم ملاک را ولایت مداری صرف و از اینجور حرف ها قرار دهیم زیرا بعید میدانیم بعد از حماسه 9 دی  کسی پیدا شود که برای خود جایگاهی بدون التزام به ولایت فقیه دیده باشد و وقوف کامل داریم که قطعا از رهبری دم میزنید( مثل این اقای بازرسی که در هفته جاری تا میتوانست برای اثبات خود از رهبری هزینه کرد)

بنابراین معیار و ملاک انتخاب اصلح کمی پیچیده تر شدست و نقابهای زیبا و زیادی بر چهره ها زده میشود و ماهم خوب میدانیم دشمن همیشه تمام مهره هایش را در یک نبرد به صحنه نمیاورد و اکنون نیز یکی از نقابهای قیمتی       (( نقاب اصولگرایی)) است.

به بهانه اطلاعیه شماره 1 ستاد انتخابات وزارت کشور

 

 

یاعلی

 




| نظر



Design By : Ashoora.ir