سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
30سال در 30دقیقه
نویسنده : روح الله عماد
تاریخ : سه شنبه 88 خرداد 5
زمان : ساعت 2:15 عصر

 

                                                                

رقابتی بود میان میر محسن کروبی و محمود مردمی نژاد. ان سه از شکست ها و یآس ها کفتند و این یک از اینده و راه پیش رو و مقایسه چهار سال گذشته با دوران قبل که البته کمی هم با کم لطفی و یکی دو مورد امار اشتباه همراه بود.                                                 

اما برای چه باابروی  یک ملت در سطح جهانی بازی میکنیم مگر ما جزوی از این ملت نیستیم چه میشود که فقط از منظر دید دشمنان در کمین ملت مسایل را میبینیم و به مردم بازگو میکنیم مگر یک رای ارزش زیر سوأل بردن این مسایل را دارد . ملت ما که ثابت کرده اگر بخواهد، با مسأله ای که با مصالح ملی و منافع جامعه در تضاد باشد برخورد خواهد کرد همانگونه که در زمان هشت سال جنگ تقدیمی که به نام ازادی ولی( در اسارت ازادی) بود با تمام فتنه ها برخورد کرد و نمونه کامل ان در جریان واقعه 18تیر که در حقیقت دنباله کودتای 28مرداد بود مشاهده شد . پس اقایان نامزد ها چرا سیاهنمایی میکنید از یک طرف که اقای موسوی در نطق تلویزیونی خود از همان ابتدا سیاهنمایی کرد . اقای موسوی چرابه ملت این همه دروغ گفتید ما که خوب میدانیم شما نه در سانسور خبری بودید و نه در گوشه خانه شما در این 20سال به ظاهر نقاشی کشیدی ولی در پس پرده ای که چندی است کنار رفته مطرح شد که به روسای جمهور مشاوره میدادی ان هم دولتی که اجازه اغاز کودتای 18تیر و خیلی از مسایل دیگر را صادر کرد که اگر به این جریانات واقع بینانه نگاه شود و کاملا روشن شود افرادی رسوا میشوند که در مخیله کسی نمیگنجد اگر این کودتا به طور کامل انجام میشد خدا میداند چه بر سر اسلام میامد. اقای موسوی مگر در این چهار سال  کشور هیچ گونه پیشرفتی نداشت ؟ مگر فعالترین و شرافتمندانه ترین سیاست خارجی اجرا نشد ؟ بیایید به وجدان خودمان رجوع کنیم پس چرا فقط مشکلات را گفتید که البته بعضی از انها هم حقیقت دارد که اصلی ترین انها مشکلات اقتصادی است که از رییس جمهور مکتبی هم انتظار نداشتیم انهارا وارونه جلوه کند ولی اقای موسوی این مسایل در مقابل به حراج گذاشتن ابروی یک ملت هیچ است. اقای موسوی درست است که اقای احمدی نژاد مشایی و کردان  داشت ولی 2خرداد که هر کدامشان 50 رحیم مشایی و کردان بودند . به هر حال اقای میر حسین موسوی بدانید که ملت از شما چهره ی دیگری در ذهن داشت که بهتر بود وارد میدان نمیشدید و انرا خراب نمیکردید و لی چه کنیم که با ملت ایران نمیشود بازی کرد و چه به موقع نقاب ها کنار میرود. ازطرف دیگر سرلشگر محسن رضایی همان مردی که در جنگ مثل خیلی های دیگر هر 6 ماه یکبار انهم برای 48 ساعت به عقب بر میگشت و چهره ای داشت که لرزه بر اندام دشمنان مینداخت و اگر تبسمی میکرد خیلی ها تعجب میکردند ولی چه شد ان لباس زیبای سپاه؟ چه شد ان جدیت معنوی ؟و چرا رنگ موها تغییر کردو ریش و سبیل هر روز به یکرنگ در امد؟ .حاج محسن ملت این چیز ها را از شما نمیخواست و به خاطر این چیز ها به کسی رای نمیدهد . ولی از همه اینها مهم تر صحبت های شما بود که با نامزد های دیگر تفاوت خاصی نداشت و فقط یاس و نا امیدی بود بر پیشانی ملت که از شما بعید بود که شما هم با همان عینک مسایل را ببینید . از طرف دیگر حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی هم که گل کاشت با این اطرافیان که به جهت معلوم الحال بودنشان احتیاجی به توضیح نیست و فقط این را بگویم که حضرت اقا مطمین باش که اگر رییس جمهور شدی این حضرات که دور شما جمع شده اند نخواهند گذاشت حتی یک تصمیم را خودت بگیری و یک لایحه را خودت تصویب بکنی چون اینها استاد فن اند و هر کدام در کشورهای متخاصم دوره ها گذرانده اند.در جبهه مقابل این کاندیدا ها هم جناب اقای دکتر احمدی نژاد قرار دارد که از این اقایان هیچ چیز کم ندارد و اگر بعضی از مسایل را درست کند و بعضی اطرافیان را از خود دور کند نیز بر تمام حضرات برتری دارد و میتواند کاری برای این ملت بکند .

به هر حال اقایان یادتان باشد ملتی را که امام در حقشان دعاکرد و راضی از میانشان رفت ، ملتی که رهبری دعاگویشان است و انها را راهنمایی میکند و کشوری که امام زمان پشتیبانشان است و از همه بالاتر مردمی که در جهت اعتلای کلمه الله جان فشانی کردند را خدا نخواهد گذاشت که رنگ خفت و خاری را ببیند که« ید الله فوق ایدیهم» پس بیایید و مانند یک فرد مؤمن و متعهد به اسلام فرامین قران را سر لوحه کار خود کنید و اخرت خود و خیلی از جوانان که شما را الگوی خود قرار داده اند را برای چند روز زندگی دنیا هدر ندهید و خود را عضوی از اعضای پیکره اسلام بدانید که اگر همه ما این احساس را در خود تقویت کنیم خیلی از مسایل حل میشود.     




| نظر



Design By : Ashoora.ir