سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خط قرمز
نویسنده : روح الله عماد
تاریخ : دوشنبه 91 مهر 10
زمان : ساعت 2:40 صبح

 

نتانیاهو

بنیامین نتانیاهو به نمایندگی از کشور جعلی اسرائیل در سازمان ملل اقدام به نمایش تصاویری کرد که در عین مضحک بودن تمسخر بسیاری از رسانه ها و کانون های خبری را در بر داشت. خط قرمزی که وی بر صفحه کاغذ منقش به نارنجک ترسیم کرد، به زعم وی نواختن زنگ خطری بود برای کشورهای عضو و حاضر در سازمان ملل و همچنین اماده نمودن اذهان برای توجیه حمله به جمهوری اسلامی.اقدامی که نه جمهوری اسلامی از ان واهمه دارد و نه رژیم غاصب صهیونیستی توان اداره ان را. ضمن اینکه مقامات این رژیم به خوبی اگاهند جمهوری اسلامی تنها به علت اموزه های دینی و اخلاقی اسلام است که تا کنون در برابر جنایات انان سکوت کرده و اقدام عملی انجام نمیدهد و هرلحظه اماده این مطلب است که در برابر حمله نظامی اسرائیل با بهانه مقابله و جلوگیری از خسارت ،ان رژیم غاصب و خونخوار را از صحنه جغرافیای سیاسی و اجتماعی جهان محو نموده و اهداف انقلاب خود را که در برهه کنونی گستره وسیعی از امت اسلامی خواهان ان هستند به ثمر برساند.

اما چندی پیش روزنامه یدیعوت احارونوت در مقاله ای تفصیلی،در برابر تهدید جمهوری اسلامی از سوی سران کشور متبوعش اقدام به یک مقایسه ساده نمود که حکایت از ناتوانی مسئولان این رژیم در درک ان و لزوم گوشزد نمودن به سران این رژیم جهت انجام محاسبات واقع بینانه داشت. این روزنامه در برابر این تهدید جامعه اماری خود را نه ایران ،که یکی از گروه های کوچک زیر مجموعه نظام اسلامی در منطقه قرار داده بود. حزب الله لبنان

در این مقاله به واقعه جنگ 33 روزه و مقایسه تجهیزات،نفرات و موشک های حزب الله و نیز طرف مقابل پرداخته بود و با بیان یک فرمول ساده ثابت کرده بود،رژیم اسرائیل اکنون چنانچه در بهترین شرایط نظامی باشد باز هم توان مقابله با حزب الله لبنان را ندارد چه رسد به جمهوری اسلامی.

باز میگردیم به نقاشی خط قرمز. پیش از ان یک نکته ساده که هر انسان کند ذهنی قادر به درک ان است را بیان میکنم: برای پیشبرد یک مقصود احتیاج به ابزار لازم در جامعه مورد نظر است

حال مقصود چیست؟ ضربه زدن به قلب تپنده استکبار ستیزی و اگاهی بخشی

جامعه کدام است ؟ جمهوری اسلامی ایران

ابزار چیست؟ در حوزه سیاست- مدیر ، در حوزه علم - استاد دانشگاه ، در حوزه اقتصاد - مدیر و فعال اقتصادی

ضارب هم که مشخص است، نظام سلطه

انچیزی که هم سیاسیون و هم علما و هم بسیجیان و هم مدیران و ..... همه به ان احتیاج دارند اقتصاد است. عالمترین افراد ، ناب ترین بسیجیان،لایق ترین مدیران و همراه ترین مردم هم تا حدی در برابر مسائل اقتصادی توان مقاومت و ایستادگی دارند. و دشمن هم اصل مطلب را نشانه رفته ست. مطلبی که سالیان متمادی رهبر انقلاب روی اهمیت ان پافشاری کردند. مجدد بر میگردیم به نقاشی خط قرمز اما این بارمخاطبمان عروسک های نتانیاهو در کشورمان است که انکارشان نشان از حماقت دارد و فلسفه این نقاشی دلگرمی بخشی به انان بود. و انچه این وسط ملموس است غفلت دستگاه های اطلاعاتی و نظارتی است. به هر حال، خط قرمز را ما مشخص میکنیم.  خط قرمز برای ما اسلام است. خط قرمز برای ما خیانت های شما در لباس مدیریت است.و فراموش نکنید ما پیرو حسینی هستیم که در اوج گرسنگی و تشنگی باز هم خط قرمز را مشخص کرد.

دین خط قرمز ماست

 




| نظر



Design By : Ashoora.ir