صدای ما را از دمشق میشنوید
نویسنده : روح الله عماد
تاریخ : چهارشنبه 91 مرداد 4
زمان : ساعت 2:16 صبح

 

یا لثارات الحسین 

 

هرجا مبارزه با اسرائیل هست ما هستیم 

اسرائیل دشمن ماست و ما-در تعقیب او این تعقیب و گریز سالهاست اغاز شده. فاصله مان زیاد بود اما سرعت گرفتیم با مدد از سوخت هسته ای نیروگاه نطنز باکمک ماهواره امید، با کمک  فناوری نانو ، اری زخمهای راهمان را هم خودمان درمان کردیم، جوانان انقلابی در جهاد دانشگاهی سلول های مارا بنیادی کردند با بنیان ولایت.  اری سرعت گرفتیم، قدیم سرعت گیرهایی داشتیم ، در اتوبان تهران قم  تابلو زده بودند کارگزاران اصلاحاتی مشغول کارند اما حضرت معصومه و برادر غیورش بساطشان را حمع کردند و دیگر اینکه حاکمان کشور های عربی بودند  اما الان مردم همان کشور ها سرعت گیرهارا برداشتند  بله ما سرعتمان زیاد است با وجود اینکه سرنشینان ماشین ما زیاد هستند اما علی راننده است ما در چند قدمی اسرائیل هستیم اما بنا نداریم فقط از او سبقت بگیریم بلکه علاوه بر سبقت در عین جوانمردی با یک تنه فنی او را به دره پرتاب میکنیم. ما امروز در سوریه هستیم با صدای بلند هم اعلام میکنیم همانگونه که دیروز در لبنان و غزه بودیم ما امروز در میادین دمشق مشغول پاکسازی هستیم ما خود را به مرز اسرائیل رسانده ایم همه اماده اند ایران،مصر،تونس،لیبی،یمن، بحرین، قطیف و دیگر شهرهای خفته عربستان، ما منتظر مرگ عبدالشیطان هستیم. ما در سوریه ((ژنرال احمد متوسلیان)) داریم   اما در ایران امثال اقای (م) و بقیه کوتوله هایش فکر کردند که ما دغدغه مرغ داریم، از قدیم گفته اند مرغ کمتر زندگی بهتر اقای (م) بدان که ما با دهان روزه حرکت میکنیم اما بنا داریم افطارمان را در قدس باز کنیم شام افطار زرشک پلو با مرغ، اما بعید میدانم بمانی تا ببینی شاید هم رمال ها خبری بهت داده اند اما کور خوانده ای، ما علی را داریم. مکر شیطان بزرگ را باطل میکند تو و اطرافیانت که مگس هم نیستید. ما اصلا به تو فکر نمیکنیم ما به قدس فکر میکنیم، به خامنه ای، به بقیة الله فکر میکنیم ما تو را تا چند ماه دیگر مثل خاتمی و سران فتنه در زباله دان تاریخ جای میکنیم. اما رهبرم فرمان داده مسائل اصلی را با فرعی عوض نکنید ما در سوریه و مصر و عربستانیم تو هم مشغول مرغداریت با اقای رن....باش. اما اسرائیل، با تو بودم ما داریم میرسیم این پیچ را هم رد کنیم با سمند موتور توربو جدید ساخت ایران یک ضربه شش امتیازی بهت میزنیم. امریکا خواب از سرش پریده ولی ما تخت تختیم ما پشت اسد هستیم چون میدانیم از خیلی از مسئولین داخلی از رهبرمان بیشتر حرف شنوی دارد، امروز شیر، زخمی شده، رگ غیرتش بالا زده منتظر فرمان رهبرش است. روسیه فهمید هدف از سوریه ماهستیم اما شما نفهمیدید چون مشغول دپوی دان مرغ بودید چقدر دنیایتان کوچک است!، به وسعت یک مرغداری اما ما هر لحظه دنیایمان وسیع میشود رهبرما غذای فکری 1700زن جهان اسلام رابرای تمام عمر و نسل هایشان  فقط در یک ساعت میدهد ولی شما ماهها برنامه ریزی میکنید که غذای مرغ را چطور بدهید(ندهید) این است فرق ما و شما، چیزی نمانده عربستان را هم بگیریم و بعد قلب اروپا. ما به فرنگ میرویم فقط نمیدانم اقازاده لندن نشین کجا میرود ؟!! فعلا بگذار با خیال راحت المپیک را پیگیری کند بعدش را هم نمیدانم شاید علی فرمان عفو عمومی دهد مثل پیامبر. ما در بدر و خیبریم و امروز در دمشق چرا که رد پای اسرائیل را در حوالی زینبیه میبینیم و  با صدای بلند فریاد میزنیم : اینجا دمشق است،صدای مارا از مرز اسرائیل میشنوید.

 دمشق پل ارتباطی ماست، ارزش این پل برای ما بسیار بیشتر از پل صدر است ،اقایی که دیشب در مراسم افطار به هر ترفندی خودت را سمت راست حیدر جای کردی، از کجا اوردی در مشهد همایش برگزار میکنی و تربیت نیرو برای بعد از رییس جمهور شدنت؟؟!! ، پولش را نمیگویم ،اطمینان از رای اوردن را منظورم است ،نکند تونیز  توهم تقلب به سرت بیفتد. گفته باشیم گزینه ما فرد دیگریست.

 ما ملتی در تحریم هستیم. (مرغ) نداریم اما اسلام را داریم میدانیم تحریم ها اثر دارد اما خدا را داریم، با اینحال ما انگشتمان روی ماشه است و هدفمان مغز اسرائیل. چیزی نمانده، جای اماممان خالی، جای همت و باکری خالی، جای بهشتی و مطهری خالیست، شما مطمئن باش که جای بهشتی را برای ما پرنمیکنی. بهشتی برای ما یک ملت بود اما شما همگی باهم یک محله ناصر خسرو هم نیستید. امروز احاد ملت پشت رهبر است سید حسن در لبنان است مردم مصر در التحریر هستند شیخ روحانی در قلب خادم الحرمین و به قول ان فرانسوی چیزی نمانده که همه اروپاییها مجبور باشند با گذرنامه اسلامی عبور و مرور کنند.اری ما مشغول طراحی گذرنامه بین المللی اسلامی هستیم  ما سی سال است پشت رهبرمان هستیم   خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است. اری حیدر این مردم را نداشت ولی این علی دارد. ما گوش به فرمان رهبرمان هستیم و اصلا هم روی اقای ا،ل،ه،م و بقیه تان حساب باز نکرده ایم، پس شما مشغول باشید که هدف ما قدس است       و مطمئن باشید که  

 مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین. 

شادی روح شهیدقدیانی هم صلوات.  نمیدونم چرا ادبیاتم شبیه پسرش شد. البته من هم عموی شهیدم در قطعه 26 بهشت زهراست. شادی روح تمام شهدا صلوات.


یاعلی    




| نظر



Design By : Ashoora.ir