این سو ولایت ان سو ضلالت
نویسنده : روح الله عماد
تاریخ : چهارشنبه 90 اسفند 17
زمان : ساعت 6:19 عصر

یه ضرب المثل هست که میگه (توبه گرگ مرگه) از این جهت این مثال به ذهنم خطور کرد چون شواهد زیادی برای این مثال تو ذهنمه که اگر یادتون باشه تو مطلب دلتنگی یاران در بند با اون مثالا گوشزد کردم که نکنه دادگاه عوامل فتنه لوس بشه و (شد یا نشد ؟) قضاوت با شما خلاصه دیدیم که پشیمان ترین متهمین (اقای عطریانفر) در ختم پدر اقای عبدالله نوری دهانش در گوش کسی بود که به واسطه هدایت های او فتنه گران گوش دنیا را کر کردند که در ایران تقلب شده و....(موسوی خوئینی ها)

اما مطلبی که این روز ها در رسانه ها زیاد به ان توجه میشه رای دادن اقای سید محمد خاتمی است. اتفاقی که نشان از اختلاف عمیق در جریان فتنه دارد و اعلام مرگ رسمی فتنه گران و تمام ان جنبشی است که مورد حمایت اسرائیل و امریکا و بهاییت است تا اینجای قضیه درست. اما اینکه ایا این شرکت در انتخابات نتایج مثبت دیگری هم دارد یا نه_ مثل این است که در بازی فوتبال صعود یک تیم به جام جهانی مسجل شده باشد ولی هنوز یک بازی و سه امتیاز باقیست و کسب این امتیاز یا عدم کسب ان نتیجه ای در روند این صعود ندارد و ان تیم صعود کرده است. اما یک توصیه به گزارشگران این بازی فوتبال دارم و اینکه فراموش نکنید که ما صعود کردیم و مردم بدون اطلاع از حضور اقای خاتمی در عصر تمدن ها در دهکده ای در دماوند و یا استماع کلمات سخیف اقای ها..می، در این حجم وسیع در انتخابات شرکت کردند و ثابت کردند که با ولایت تا شهادت هستند. پس ما هیچ عجله و نیازی برای بازگست اقای خاتمی نداریم ، بگذارید ایشون با ارامش کار خودشو بکنه و اگر در رسانه ملی حاضر شد و از تمام ملت ایران عذر خواهی و از تمام افراد و جریان های بر انداز اعلام برائت کرد اونوقت میتونه به عنوان یکی از مسئولین گذشته در (رختکن ورزشگاه)قرار بگیره

که اگر یه کفش دزد تو مسجد توبه کنه دیگه امام جماعت نمیشه ولی میتونه تو مسجد نماز بخونه و البته ما هم فراموش نمیکنیم که ایشون پسر کدوم پدره و دخترشم فاجعه خیلی خنده‌دار نبوده.

البته اقای خاتمی عادت دارن هر وقت جریانی به پایانش نزدیک بشه اعلام برائت میکنن مثل پیکاری نامیدن هم قطارانشان در پایان دولت اصلاحات و این رای هم یعنی پایان فتنه و ها..می.




| نظر



Design By : Ashoora.ir