• وبلاگ : يٰا عِمٰادَ مَنْ لا عِمٰادَ لَهْ
  • يادداشت : جهان در اغوش ايران
  • نظرات : 3 خصوصي ، 11 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محمد نمازي 
    سلام روح الله جان
    خيلي خوب بود
    به نظر من عنوانش رو خيلي خوب انتخاب کردي
    براي عکس وبلاگ هم که بماند نزديک بود بري زير قطار
    پاسخ

    سلام موفع گرفتن اين عکس بود که به شهامت دهقان فداکاز پي بردم......جدا خدا رحم کرد
    سلام دوست عزيز.خيلي خوب و روان توضيح داديدکه جنبش عدم تعهد چي هست؟اي کاش اين رو هم توضيح مي داديدکه روي اقتصاد، سياست و...تاثير داره؟چرا بيشتر کشور هاي عضو از کشورهاي جهان سومي هستن؟چرا کشورهاي عربي که يه موقع دستشون با آمريکا تويه کاسه بود ايران تو8سال جنگ با عراق نجنگيد بلکه با کل جهان جنگيد حالا همون دوستان عرب شدن يار و ياور ايراني ها؟

    هو الحبيب

    مدير محترم وبلاگ يٰا عِمٰادَ مَنْ لا عِمٰادَ لَهْ
    سلام و خداقوت

    دوست گرامي، از شما دعوت مي کنم به وبلاگم سر بزنيد و مرا از نظرات سازنده خود بهره مند سازيد، وبلاگ سلمان علي ع با تقديم مطالب متنوع و به روز، با نهايت افتخار پذيراي شماست.

    با تشکر
    سياوش آقاجاني

    پاسخ

    سلام ميرسيم خدمتتون ياعلي
    سلام،
    مطلب رو اصلاح کردم
    از اينکه منبع ذکر نکردم عذر خواهم
    پاسخ

    سلام متشكر ياعلي
    سلام اين مطلب رو داخل وبم قرار دادم


    اللهم الرزقنه شهادت في سبيلک
    پاسخ

    سلام متشكر
    سلام دوست عزيز ، مطلب خوبي بود . اينکه جنبش عدم تعهد واقعا به اهداف از قبل تعيين شده خود پايبند بمونه يا نه ، کسي نميدونه ! اميدواريم اين نشست با سياست ايرانيان به نتيجه مطلوب برسه .
    پاسخ

    سلام متشكر از همراهي مداومتون. درپناه خدا باشيد

    سلام انشاله

    به اميد پيروزي ايران عزيز تا هميشه ي هميشه

    سلام موفق باشيد . مطلب خوب و کاملي بود چون باوجوديکه تمام کشور تقريبا بسيج شده اند تا اين اجلاس در بهترين شکل ممکن برگزار شود اما تقريبا اطلاعات کاملي در مورد شرکت کنندگان و آثار اين همايش بزرگ مطرح نشده بود يا بنده نديده بودم .
    پاسخ

    سلام. به جهت جلوگيري از اطاله كلام بيان نكردم. چون به تجربه ثابت شده اگر مطلب بيشتر از اين حد باشه كسي نميخونه
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ يكشنبه 5 شهريور 91 نوشته (جهان در آغوش ايران) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    سلام ممنون که به وبم سر زديد وتولدم وتبريک گفتيد به اميد خدا در دنيا واخرت پيش خدا وال الله سربلند باشيد و امام زمان به روي شما لبخند بزنهlمنتظر نظرات سازنده شما در وبلاگ ديگرم به ادرس

    طوباي محبت 2

    يا حق

    سلام عماد جان، دوست من، من خودم به ارزيابي نياز دارم، چطور خودم را راضي به ارزيابي شما نمايم.
    در هر صورت همان نظرم را بخواهي فکر کنم اين مذاکرات اخير هسته اي که همين دو سه روزه اتفاق افتاد و بهانه اي براي به اصطلاح محکوميت جامعه ي جهاني بود، در اين اجلاس کاملاً خنثي مي شود.
    مورد ديگر عظمت ولايت و رهبري است که يقيناً در اين اجلاس مورد دقت اعضا قرار خواهد گرفت.
    مورد ديگر اين که شروع محکم و جانانه ي سالهاي رياست ايران بر اين جنبش نويد قوت اين جنبش و همچنين آغازي براي تضعيف ساختار ناعادلانه ي سازمان ملل و شوراي امنيت و حق وتو خواهد بود که حتما مورد اهتمام ويژه ي ايران قرار خواهد گرفت.
    بحث سوريه و تبيين مستقيم نظرات ايران بدون اين که در تحريف هاي رسانه هاي مستکبران گم شود کمکي به حل مسئله ي سوريه خواهد بود.
    تقويت ايران از ثمرات اين اجلاس در ايران است که موجب تضعيف جبهه ي مقابل ايران اعم از ترکيه و عربستان و قطر و اسرائيل و ... و آشفتگي و به هم ريختگي محاسبات ايشان و افعال انفعالي ايشان خواهد شد.
    شايد دلايل ديگر نيز وجود دارد که فعلاً با توجه به دير وفت بودن از درک آنها عاجزم و البته مسائل ديگري هم وجود دارد که در هر صورت از درک آنها ناتوانم.