ساعت دماسنج

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ سيدمحمد 

سلام ..

مطلب خوب بود و جاي بحث داره . سهم زيادي از اوضاع اقتصادي فعلي کشور نتيجه عملکرد و جريانات سياسي داخلي ست.

+ ل. ب 
سلام. عالي بود. تا حالا چند بار خوندم.
فقط اگر بتوني مرتب بنويسي و هميشگي و منظم ديگه هيچ مشكلي نميمونه
سلام؛
خوب و به موقع بود.ليکن بايد توجه داشت که گران شدن مرغ و گوشت حربه ايست که از ميان خودمان برخاسته و ربطي به استکبار ندارد.
دولت در کنار تمام مقاومت هاي خوبي که دربرابر استکبار نشان داده بايد به نظارت بر بازار هم توجه داشته باشد.عرضه مرغ با نرخ دولتي کار پسنديده اي بود ولي تا وقتي که دست دلالان وارد کار نشده بود جواب گوي نياز هاي مردم بود.نبايد صورت مساله را پاک کرد.مشکلات هست ولي نوع برخورد با اين مشکلات درست نيست.در اين اوضاع بحراني شانه خالي کردن از زير بار مسئوليت ها خلاف اخلاق است.تحريم ها وجود دارد ولي احتکاري که اين روزها دامن گير بازار شده کار خود ماست.به قول معروف:از ماست که بر ماست.......
موفق باشيد
+ طاهري 
با سلام ، مطلب مطالعه شد ، واقعاً الان دشمن روي ايجاد نارضايتي مردمي از طرق مختلف بويژه فشار اقتصادي داره کار ميکنه تا به زعم خود مسئولين را براي کوتاه آمدن از اصول انقلابي متقاعد کنه . به نظرم بايد مردم کشورمان را نسبت به اين سناريو آگاه کرد .
موفق باشي برادر .يا علي
ا عرض سلام خدمت شما
گروه اينترنتي رهروان ولايت با همکاري وبلاگ گروهي حجاب و عفاف، جنبش اينترنتي حجاب و عفاف را راه اندازي کردند از‌اين‌رو،‌ از تمامي فعالان فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن لوگوهاي«جنبش اينترنتي حجاب و عفاف» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين انتشار و بازنشر مطالب مربوط به اين جنبش همچون يادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کليپ، پيامک و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند و نام خود را در زمره خادمين حضرت فاطمه زهراء سلام الله عليها ثبت فرمائيد .
ضمنا جهت دريافت کد لوگو به آدرس زير مراجعه فرمائيد و پس از درج لوگو در بخش نظرات اعلام نمائيد تا پايگاه شما نيز در صفحه جنبش حجاب و عفاف لينک داده شده و خبر پيوستنتان به جنبش در بخش اخبار سايت درج گردد.
www.jonbeshnet.ir/hijab

سلام وعرض تشکر
عشق از اول سرکش و خوني بود تا گريزد هر که بيروني بود
کاربر گرامي، سلام
در تاريخ جمعه 30 تير 91 نوشته (عشق سوزان است) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.